pondelok 24. októbra 2016

Fashion Live 2016

Andrea Pojezdálová

Boli ste tento rok na Fashion Live? Mne sa veľmi páčilo a okrem Marcela Holubca W. som stihla všetky prehliadky, ktoré som chcela vidieť. Prvý deň ma najviac očarila Andrea Pojezdálová a pri jej kolekcií som mala pocit, že potrebujem každý kúsok. Nakoniec získala aj cenu Best Designer.

 Andrea Pojezdálová

 Marcel Holubec W.

Druhý deň som si pozrela prehliadku Vivien Westwood a Martina Hrču, ktorý získal ocenenie Best Show. Z fotiek ma veľmi zaujala Erika Cániková z Ateliéru 343/VŠVU s kolekciou Madaya inšpirovanou problematikou Sýrie.

 Erika Cániková Ateliér 343/VŠVU

 Silvia Žrebná Ateliér 343/VŠVU

 Petra Kubíková

 Vivienne Westwood by Alizé

Martin Hrča

 Kolekcia Martina Hrču v ktorej použil ručne spracované ľanové plátno, prírodnú kožušinu, hodvábny mušelín,...doplnil autorskými šperkami z dielne Kristýny Španihelovej bola zážitkom aj vďaka prvému tohtoročnému "snehu".

 Martin Hrča

 Marie Nováková

 Vivien Babicová

Tak isto ako minulý rok, aj tento ma z Ateliéru design oděvu / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíne najviac zaujala Vivien Babicová. V kolekcii Pod povrchom vyúsťuje sklamanie zo zneužívaného folklóru v súčasnej kultúre a dizajne. "Ošklbaná výšivka" odkazuje na kritiku prvoplánového vykrádania krojovej zdobnosti.

 Vivien Babicová

 Michaela Ľuptáková

 Michaela Ľuptáková

 Jana Kuzmová

Clara Daquin

photos: Fashion Live!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára