nedeľa 10. decembra 2017

Panarea bag

Dni mi bežia veľmi rýchlo a dávno som nezažila pocit nudy, takže sa neviem dočkať sviatkov. Môj syn má už pol roka (!!), popri ňom sa snažím vo voľných chvíľach pracovať, pretože ma moja práca baví a chýba mi...V týchto dňoch vzniklo v spolupráci s mojou tetou naše spoločné "dieťa" - Omaľovánka pre deti - ak by vám náhodou chýbal nejaký ten darček pre milovníkov folklóru ;) Tento rok som sa snažila nakupovať čo najviac lokálneho dizajnu a slovenských výrobkov, a som rada, že dizajn a kvalita je každým rokom lepšia. Po dnešnej návšteve Urban marketu mám veeľa favoritov, takže idem šetriť :D
V dnešnom poste ako hlavná hviezda Panarea bag, o ktorej som snívala už v lete...










turtleneck: Benetton, dress, coat: Zara, bag: Uashmama, tassel: Coccinelle, necklace: Mango, boots: Sam Edelman, watch: Daniel Wellington, rings: engagement + DIC

photos: Jana Míková

1 komentár: