pondelok 4. apríla 2016

Ramsau am Dachstein

Moja Veľká Noc, ako tradične na horách, ale na novom mieste - Ramsau am Dachstein. Fotky vznikli pri každodenných prechádzkach po okolí.





Čo sa týka lyžovania, stihli sme preskúmať príjemné menšie stredisko, ktoré sme mali rovno pri dome - Rittisberg. Skvelé miesto na lyžovanie s deťmi a na svahu je dokonca domček s papagájmi. 
V tejto oblasti je možné prelyžovať z jedného kopca na druhý - Schladming 4-Mountain Ski Area - Hauser Kaibling, Planai, Hochwurzen a Reiteralm. My sme vyskúšali Planai. Celkom sranda, keď sa rozhodnete dostať sa na vrchol z Planai West, treba využiť orientačné schopnosti. 
Posledný deň, keď sme už mali unavené nohy, dali sme ďalší ľadovec do zbierky - Dachstein. Zo všetkých ľadovcov, kde som zatiaľ bola ma vizuálne ohúril asi najviac. Na lyžovanie veľmi oddychové, nenáročné trate, ale zato veľa mimo lyžiarskych aktivít a krásne výhľady:

Dachstein Gletscher


Ski Walk


Ľadový palác




photos: me

1 komentár:

  1. Prekrásne fotky! :) Milujem hory a čím som staršia, tým viac! :) Predtým som vždy uprednostňovala len pláž a more, no hory si ma rok čo rok získavajú! :) A cez zimu ani nehovorím...:)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť